hääj ,

tjooohooohoooooo

Jag har ju vatt på hundläger nu, eller ja, inte precis nu men måndag till idag.
Ja, igår fick vi sova över där om vi ville, och de gjorde jag och det gick ju bra. Fast Leija var intemed mig ! ;/
Menmen.
i måndags hade vi typ ja, olika saker, typ presentation o så, och på tisdagen agility och det var ASroligt!!!
Verkligen.
På onsdagen gjorde vi en massa eftersom vi skulle stanna hela tiden, och vid torsdagen vid typ halv elva kom syrran och hämtade mig och vi drog hemåt.
Kulkul vare på hundlägret ! :D :D :D :D :D <3
Och pappa har sagt, om jag verkligen är intresserad av hundar o kan sköta om en hund kanske vi ska skaffa en!!!! :D:D:D:D så hoppas, hoppas hoppas. Jag vill VERKLIGEN. Seriöst!
Och vi kanske ska skaffa bordercollie <3 de är sååå himla söta !!! <3
Men vi har ju 2 katter så ja, vi måste ju pröva o se hur det går för de så inte hunden vill äta upp de eller ngt. Som syrrans hund ville, asså de prövade o så och den ville äta upp bosse, deras kissmiss ! :o och de har haft bosse mkt längre än voffsingen, så de skaffade en ny. Och Leija (Egentligen heter hon Lejonklippans Ådessa xD :o) ville inte äta upp henne. Hon vill bara leka ;D Och Loviza, ena kissemissen vi har, hon är typ som en hund. :o hon gosar när leija är här, typ börjar kurra och sånt... och leker med leijas svans. Men leija är ju så stor i gämfört med lovizaa ! Leija är en leonberger och loviza vanlig bondkatt. såå...
Men nu äre typ kväll, så jag ska inte skriva mera... Orkar inte. Ska försöka fixa designen. Heejdå!




Kommentarer
Postat av: Hannah

Hundläger verkar tråkigt

2009-06-19 @ 10:43:22
URL: http://movietwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0