harrypotter, sleepover and more... <3

HEJ! :D


Igårkväll såg jag o jossah harry potter jue, den va int så himla scary, bara när massa uschasaker kom... ska inte berätta nått, tss ;*

Osså sov hon hos mig oxå. Kulkul, vi snacca ganska länge ;$$$ hah. Pappa kom o sa åt oss vid tolvtiden att vi sku stänga av datan... sen låg vi o snacca i mer än en timma till. :$$$ sen vakna vi av att jossahs alarm ringde -.- vrf ställde du alarmet, ? :P hah.
Kvart över nio, sööööööööööööck. :'<


Ajja, men nu ska jag alldeles strax tiep gå o äta, per , morbror som kmr från gotland ska göra broccolli (stavning?) - paj. Jag ska smaka lite :P Om jag tkr om de äter jag väl de, annars äter jag korv o makaroner som oxå kommer tillagas. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0