Cajola <3

Jag sitter o videosamtalar med Cajola på msn, ^^ <33 Hon tkr jag låter som en docka o:

Aja... Jag ska iaf på harrypotter - vaddennuhette, ^^ den typ 15 ellr 16 juliih.... ^^ Ah, 2 timmar o 33 min... :o 19 : oo på kvälln... Ja, vi får väl se hur skrämd jag är, och ja, Men lol ^o^

Aahh, jag va o kolla tider o så idag, ... x3 Osså har ja bakat sockerkaka, så vi for upp till farfar med halva, osså fikade  vi där. :) Pappa tyckte sockerkakan va god ^^ Tack pappa ^^ xD
Och det regnar, suck! Jag hatar regn... :( Men det har ju varit asvarmt i 2 veckor såå... De va som varmast när jag spelade Lappland Soccer Cup. Jag ba shiet... ''/ Om inte ja hade haft vatten så skulle ja svimmat, he lovar ja... Jag drack upp en 1,5 liters flaska på typ en match ^^ Eller ja, ialf en halv.
Jag vet inte om jag nämnt detta, men vi blev ETTA ! I våran årsgrupp, alltså ^^ <333333 Jippieewwwwhhh, lixoohmmm, ^^

Nu skulle Cajola spela Sims 3, så hon loggade >:


Ajja, nu ska jag måla naglarna sen ska jag börja skriva om min berättelse, kändisberättelse om E.M.D. ^^ <333 Framsidan kmr väl, någon gång ^^ <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0